Avui és el Dia de la Mare i segurament que petits i grans felicitarem a les nostres per dir-los-hi com molt les estimem. És cert que no hi crec gaire en dies com aquests, on més aviat tot sembla un complot per impulsar més a consumir que a recordar l’amor cap a qui ens va donar la nostra vida. Tot i això, no està de més (aquells que puguem) dedicar un dia a l’any a les nostres mares, qui de petits, juntament amb els nostres pares, ens van cuidar i estimar fins a dia d’avui.
No caldria fer regals per dir: “t’estimo mare”, però si el t’estimo va acompanyat d’un detallet, sempre fa més il·lusió. Sovint, però, és complicat trobar aquell regal que pensem que serà ideal, a vegades hem de córrer a última hora o bé acabem regalant la flor, el mocador, les arracades o la colònia. Prou bé, la qüestió és el detall i l’amor que hi posem quan el donem, però aquest any, volia fer alguna cosa diferent. He fet galetes plenes d’amor! 😀 Sempre m’ha agradat fer-les malgrat que els èxits no són sempre els esperats. Així doncs, vaig dedicar la tarda a no perdre l’esperança i a dedicar un temps d’amor a fer alguna cosa especial i personal: fer galetes de mantega (dolçor assegurada). Us deixo el link del vídeo per si voleu seguir la recepta, molt fàcil i apta per a tots els públics!
“Como hacer galletas de mantequilla” Faciles y rapidas.
Els ingredients necessaris són els següents:
- Farina 450g
- Sucre 140 g
- Mantega 250 g
- 2 ous
- Amor durant tot el procés
A partir d’aquí, només cal seguir les instruccions del vídeo!
Una vegada les galetes van sortir del forn, van ser distribuïdes en forma de regals per a una de les persones que més m’estimo: la mare. Però també per la resta de família: padrina (sempre cal agrair-li els “tapers” que ens regala), sogra (com una segona mare), i cunyats (celebració dels nostres Sants Jordis encara que amb retard).
Us deixo amb algunes de les propostes per si us animeu a fer un detallet per aquells a qui més us estimeu. Una activitat que també és genial per poder-la fer amb nens i nenes!
Feliç Dia de la Mare!